FIAMBRE DE BRAÓ DE PORC


INGREDIENTS

PER EL MARINAT

2 braons de porc
1 i ½  cullerades soperes de pebre vermell dolç
1 cullerada sopera de pebre negre en gra
½ k sal grossa per cuinar
250 g sucre

PER BULLIR-LO

2 pastanagues
1 ceba grossa      
1 porro
1 xirivia

Posarem la sal grossa, el sucre, el pebre vermell i ½ cullerada de pebre negre, barregem bé.

A un recipient posem els braons, cobrim amb la barreja que tenim preparada, tapem amb paper film, o portem a la nevera durant vuit hores.

Passat el temps, esbaldim la carn perquè no quedin restes de sal.

A una olla amb aigua freda posarem els braons, i les verdures tallades a talls, deixarem coure durant unes dues hores, escumant de tant en tant.

Quan el tinguem llest, deixem que refredi una mica per poder-lo tallar bé. El tallem a talls no massa gruixuts com si d’un pernil es tractes.


Un cop tallat el podem daurar uns segons a una paella amb una gota d’oli, nomes volta i volta, quan el posem al plat hi espolsem una mica de pebre vermell dolç i unes gotes d’oli d’oliva, per sobre.

També ens el podem menjar, tallat prim com si es tractes d’un embotit.


Comentaris

  1. Quina bona idea per donar més gust al braó, Sión! M'ho apunto. Petons

    ResponElimina
  2. tenen un magnific aspecte tot i que els braons, a casa, costa de colar-los..

    ResponElimina
  3. Els braons són boníssims i aquesta idea és genial!

    ResponElimina
  4. M'agrada aquesta manera de fer el braó, amb el pebre per sobre i un rajoli d'oli.
    Petons.

    ResponElimina
  5. Sión! no estic recuperat del salmó marinat... que surt ara amb un braó terrible!!

    ResponElimina
  6. Una molt bona idea...m'agrada!!
    petonets.

    ResponElimina
  7. me encantan estos braons Sión
    bon cap de setmana

    ResponElimina
  8. Ostres, creus que m'agradarien? Sabent que no m'agraden els peus de porc... però segurment no tenen res a veure, s'haurà de provar ;)

    ResponElimina
  9. M'agradat questa idea de cuinar els braons.
    Els tindre que provar.
    Petons

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars