PASTÍS PER EL 10è ANIVERSARI DE L'AINA I PER EL DEL SEU IAI MIQUEL

El passat 3 de febrer vaig pati una caiguda, de la qual en va sortir mal parat el canell trencat i la cama, el que m'ha fet estar fora de la cuina, i de l’ordinador durant aquests dos mesos.

Durant aquest temps hem tingut 3 celebracions que les hem anat trampejant com hem pogut.

Les dues primeres són aquestes, en què els pastissos els vaig poder decorar però no preparar-los.

L’aniversari del Miquel el dia 5 i el de la nostra neta Aina el dia 8, que els celebrem el mateix dia i han tingut el seu pastís en un dia tan especial,

INGREDIENTS

1 pa de pessic del nostre forn de confiança

PER A LA COBERTURA DE XOCOLATA

1 rajola de xocolata blanca de Nestlé postre
 ½ tasseta de llet
1 nou de mantega
Fideus de xocolata negra   
 
Posem una cassola amb aigua a escalfar, sense que arribi a bullir. Trossegem la xocolata, la posem a un cassó amb la llet i la mantega, el posem dins la cassola per desfer la barreja al Bany Maria, anirem remenant fins que comprovem que ja la tenim al punt.

(Aquesta feina la va fer el Miquel i jo vaig recobrir el pastís amb la xocolata i la decoració)

La deixem temperar uns moments. Anirem posant xocolata per sobre fins a aconseguir tenir-lo totalment recobert.

Acabem escampant els fideus de xocolata negra per sobre.

Decorem amb els amics Harry Potter, dels que la meva neta Aina n’és molt seguidora.

Pastissets per el seu iai Miquel, també del forn.

 



 

Comentaris

Entrades populars