SÍPIETES A LA SEVA TINTA





INGREDIENTS

½ k de sípietes
1 ceba
½ got de cervesa
Sal
Pebre negre

Netegem les sípietes, traient-les-hi la clova interior i la bossa, però deixant-les-hi la tinta i la pell, salpebrem.

A una cassola, posem oli i quan sigui calent, enrossim les sípietes a foc moderat, quan han  canviat una mica el color, posem la ceba ratllada molt fina, remenem molt sovint  perquè la ceba se'ns confiti mentre les sipietes van deixant la tinta, posarem el foc al mínim i que cogui el conjunt durant uns deu minuts.

Passat el temps aboquem la cervesa a la cassola, rectifiquem de sal si fes falta i deixem a foc molt moderat uns altres deu minuts, o bé fins que les tinguem al nostre gust.


Comentaris

  1. Boníssimes, Sión!! El gotet de cervesa no hi podia faltar!! Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Es que la cervesa a la meva cuina no hi pot faltar jejeje
      Petons

      Elimina
  2. Ohh! Quina pinta! I a més super senzill de fer! Salut!

    ResponElimina
  3. Ara feia dies que no cuianves amb cervesa, eh? :)
    M'encanten les sipietes, com a tapa o com a primer plat, per un dia de festa grossa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es un plat o tapa de festa.
      Amb aquesta ja tocava la cervesa hehehe !!
      Petons

      Elimina
  4. Ostres que original amb la cervesa!! A mi m'agraden molt les sípies però mai se m'havia ocorregut, ho provaré! Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb la cervesa a més del gustet, lliga la salsa molt ràpidament, i no queden massa toves ( pel meu gust)!!!
      Petons

      Elimina
  5. OOOOOOOOOOHHH! esto me encanta!......Abrazotes, Marcela

    ResponElimina
  6. Jo a la que pillo sipietes, van directes a fer arròs i amb la tinta em queda fosc, fosc.... Sempre dic que la barreja de sipietes i galeres, fan el meu arròs preferit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta vegada tocava fer-les així, tot i que l’arròs amb sipietes i galeres es un plat de 5 estrelles per mi també.
      Una abraçada

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars