PIL-PIL DE BACALLÀ AMB BOLETS




INGREDIENTS

½ kg de bacallà
¼ kg de gírgoles mini
2 alls
2 bitxos de caiena
Oli d’oliva

El bacallà el tallem a trossos no massa grans, me’n van sortir 6 trossos

Per dessalar el bacallà, el posem a un bol amb aigua, passades las vint-i-quatre hores renovem l’aigua, tornem a posar amb aigua, al cap de dos dies tornem a renovar-la, i  passats un dia o dos segons ens agradi ja el tindrem llest, jo tot aquest temps el tinc dintre la nevera.

A un cassó posem l’oli, els alls i els bitxos, el portem al foc a què s’escalfi a uns 70ºC,
En aquest moment posem a confitar el bacallà amb l’oli calent, fora del foc.

Passats uns minuts, afegim els bolets i deixem refredar totalment.

Quan tinguem que servir l’escalfem, remenant el cassó per fer el pil-pil, que el tindrem al punt molt aviat.


Font de la recepta la cocina fácil de Ferran Adrià, adaptada al meu gust.



Comentaris

  1. ajá! Doncs molt bona idea, Sión, un plat ben bo que t'ha sortit!

    ResponElimina
  2. Un plat molt bo i ben fàcil!!! petó

    ResponElimina
  3. Tinc uns bolets distrets al congelador. Aquesta recepta teva m'ha donat una bona idea! Té una pinta excepcional! Petons!

    ResponElimina
  4. El bacalao me gusta en todas sus formas y ya si le añades bolets, está e muerte seguro!! Bss.

    ResponElimina
  5. El bacallà m'agrada el facis com el facis, i els bolets també, així que aquest plat m'encanta!!
    petonets

    ResponElimina
  6. Ja saps que jo no sóc gaire de bacallà, però estic segura que fet així en menjaria un bon plat ;)

    ResponElimina
  7. una combinación muy buena y para los que nos gusta el bacalao irresistible.
    Feliz cumple para el Miquel
    una abraçada

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars