COCA AMB CABELL D’ÀNGEL I LLARDONS





Aquesta vegada a la coca de llardons també li he posat cabell d’àngel i el resultat ha estat boníssim.

INGREDIENTS

1 làmina de pasta de full
80 g de llardons
80 g de sucre                     
Pinyons
1 ou
Confitura de cabell d’àngel

Estirem la làmina de pasta de full amb el corró, punxem-la amb una forquilla.

Imaginem que dividim la làmina en tres parts, a la part central després de punxar-la una mica amb una forquilla hi posem el cabell d’àngel. Dobleguem una banda sobre la part central, punxem-la una mica hi escampem els llardons que tindrem picats i gairebé la tercera part del sucre apletem una mica amb les mans, tapem amb l’altra banda i tornem a punxar-la una mica més.

Pintem la coca amb l’ou batut i espolsem-la amb la resta del sucre i els pinyons.

Amb la punta d’un ganivet fem unes tallets molt poc profunds per tot el voltant.

Tindrem el forn preescalfat a 190º, posem la coca i deixem coure uns trenta minuts o fins que la tinguem daurada.





Comentaris

  1. Això és enriquir! Llardons + cabell d'angel = barrufa mil!!! :)

    ResponElimina
  2. Cada any en faig una amb llardons i cabell d'àngel tot junt, a casa sempre la demanen. Queda bona, oi? :)

    ResponElimina
  3. ostras asi junto no lo he probado buena idea Sion

    ResponElimina
  4. Quina bona pinta que te aquesta coca, avui tinc que comprar la pasta de full per fer-la. Petons

    ResponElimina
  5. Que bona, Sión!! Jo també pensava fer-ne amb cabell d'àngel, aquest any, perquè l'altre dia vaig fer unes pastetes i em va sobrar confitura. Si em confirmes que amb els llardons és bona ja no tinc cap dubte que la faré! Petons

    ResponElimina
  6. Fantàstica!, aquesta coca feta a casa és la millor!, i t'estalvies un grapat de diners!...les coses com siguin....algú ho havia de dir...no?

    ResponElimina
  7. Un clàssic de dijous gras, però amb cabell d'àngel encara més bona!
    Petonss

    ResponElimina
  8. M'agrada la idea de farcir-la! Bon Dijous Gras! Petons!

    ResponElimina
  9. que bona que es...a veure si dema algu en porta a la feina...petons

    ResponElimina
  10. Ja tinc a punt la pasta de full i els llardons!!! l'any passat vaig fer -la amb cabell d'àngel i ens va encantar! t'ha quedat maquíssima!! petó

    ResponElimina
  11. Posant-hi la pasta de full fas unes postres diferents. M'agrada l'idea.

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars