RAJADA AMB SALSA ROMESCO





INGREDIENTS

1/2 kg de rajada
8 llagostins
Farina
Oli d’oliva
Sal

INGREDIENTS PER LA SALSA ROMESCO

2 alls
½  cullerada sopera de pa ratllat 
Un grapat d’ametlles
Un polset de safrà
½  cullerada de pebre en gra (segons el nostre gust)
1 nyora
1 tomàquet

Posem al foc una cassola amb oli, enfarinem la rajada i la posem a la cassola volta i volta, la retirem la cassola del foc i reservem.

Mentrestant preparem la salsa; posem a rehidratar la nyora amb aigua tèbia, per poder treure-li la polpa, que la posarem amb tots els altres ingredients en el morter, o a la picadora, triturem que ens quedin ben fins.

A la cassola amb la rajada, posem-hi els llagostins que ja tindrem esbaldits. Afegim  la salsa, remenem per barrejar bé, ragem amb una mica d’aigua, i deixem bullir molt lentament uns 10 minuts. Donem la volta al peix i als llagostins, deixem 5 minuts més i ja ho tindrem llest per porta a taula.



Comentaris

  1. Casi casi entrando en las vacaciones y a punto de empezar la Navidad, hoy lunes, simplemente desearte toda la felicidad del mundo no sólo para estos días si no para todo el año 2015 que ya se aproxima. Darte las gracias por tu amistad en el blog y en este mundillo de las redes sociales y con todo mi cariño y mis mejores deseos, desearte unas maravillosas fiestas, un estupendo 2015, donde la salud, el trabajo y la familia, llenen por completo todos los momentos de tu vida.
    Con todo mi agradecimiento y cariño: FELIZ NAVIDAD.
    Elena

    ResponElimina
  2. Vengo con pan fresco para esa salsita!....delicioso!.......los mejores deseos para ti y familia en esta Navidad...y por supuesto....el 2015!......Abrazotes, Marcela

    ResponElimina
  3. Una molt bona combinació¡¡
    Bon Nadal i Bon Any Nou
    Una abraçada

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars