VIATGE A LA “SOLEIADA” TOSCANA

La nostre petita absència, ha estat deguda a unes mini vacances per a La Toscana.

El viatge va començar amb una hora i mitja de retard, per la qual cosa la visita prevista a Lucca la vam fer a la tarda nit.

L`endemà vam visitar Florència, bressol del Renaixement, i Patrimoni de la Humanitat per la Unesco al 1982, visitant la Piazza della Signora, amb el palazzo Vecchio, el Duomo, el Ponte Vecchio, La Galeria de la Academia, amb el David de Miguel Angelo, La basilica del Santo Spirito, tot això passat per més o menys aigua.

Com que el temps no millorava i no teníem masses dies vam decidir-nos per visitar el petit poble de Vinci on va néixer en Leonardo de Vinci, amb un petit museu a l’interior d`un antic castell, on s’exposen còpies dels seus diferents invents.

Anant a visitar també alguns petits i pintorescs poblets de la Toscana.

Encara amb aigua i no només a les ampolles, vam anar a Siena, visitant la Piazza del Campo, amb el Palazzo publico, el Duomo, la Fortezza Medicea, i Basilica Cateriniana.

Al mirar el dia pel mati, semblava que aguantaria i ens vam dirigir cap a les mines de marbre de Carrara, visitant les canteres i dinant al petit poble de Colonata a una típica Larderia, està clar que quan faltava poc per arribar a les canteres es va posar a ploure, no podia ser d’una altra manera.

L`últim dia i no per això sec, vam anar a Pisa, per visitar la plaça del Duomo, recinte emmurallat on s’hi troben el Duomo, la Torre inclinada, el Battistero i el campo Santo, tot això amenitzat amb aigua amb més o menys intensitat.

Sense tenir en compte que el temps no va acompanyar massa, va ser un viatge molt bonic, on vam menjar uns dies bé i altres no tant, això si passant-ho d`allò mes bé.

1. Caram Sion, cuanta pluja.

En tot cas Itàlia ben val una remullada perque hi ha tanta bellesa per visitar...Jo només he estat a Milà (pffffff) així que tinc pendent una revisió a fons dels cosins germans macarronaires.

2. felicidades por el viaje, aunque haya sido pasado por agua, la toscana cón o sín agua, bién vale una misa..........saludos paco

3. Quin viatje més bonic, tot i que el temps os va voler fer la guitza. Només cocec Florència i te molt per veure. El cas es pasar-ho bé.
    Petons.

4. M'encanta Italia i si és a la Toscana encara mes, crec que tots els pobles que la formen tenen el seu encant, en quan a les pluges si et consola aquí també ho va fer tota la setmana.

5. Precioso viaje!!No importa el tiempo si la dicha es buena.Me encantaria visitar la Toscana,hace un año estuvimos a punto....pero llego el paro....que le vamos hacer,ya vendran tiempos mejores.
    Besets.

6. Quin viatge més xulo! a veure si l'any que ve... esperem que la crisi ja sigui història ¿? i es pot! és un viatge que m'agradaria.

7. No conec aquesta zona, només roma. espero algun dia poder-hi anar.
    Jo també vaig estar uns dies fora i el temps tampoc ens va acompanyar massa

petons

8. Sión i Miquel; Molt ben apostat, aquest viatje, amb el premi d'haver-hi estat físicament.
    Amb aigua o sense, suposo que té el seu encant, veritat?

9. Hola, yo me voy también a la toscana, el 5 de julio partimos, tengo unas ganas locas de ir, espero que lo hayas pasado bien aunque el tiempo no te haya acompañado mucho, besitos, pepa.

10. Quin viatget més bonic! Jo he estat a Florència i a Pisa però tinc ganes de veure una mica més de Toscana, com ara la ruta que heu fet: ha de ser preciós!

11. Llàstima de la pluja, però ja veig que tot així no vau parar i vau disfrutar molt.

Muas!

12. No he estat mai a Itàlia, i em feu una enveja!!!! Deu ser molt bonic perquè les fotos ho són. Petonets guapus!

13. Peazo vitge que us heu marcat!
    Benvinguts de nou als fogons :)
    Petons

14. Caram nena ...quina sort i quina enveja que em fa veure tot aixó....
    Que maco es , oi??

15. Malgrat la pluja, que sempre emprenya quan estàs de viatge, t'han eixit unes fotos precioses. Besades

16. Starbase
    La veritat si que es meravellosa, tot i la pluja

Paco
    Si, sempre es millor si no plou, però nomes toca aguantar-se

La cocinera de Betulo
    Ho vam passar molt bé i no vam deixar de visitar tot lo que volíem, però era una llauna tot el dia amb el paraigües

La cuina del estany
    El paisatge i les ciutats son molt maques, tot i la pluja tenen el seu encant

17. Mesilda
    Tienes toda la razón no dejo de ser un buen viaje

Teresa
    Avui en dia pots trobar viatges molt bé de preu buscant una mica
    Petonets

Lidia
    Va ser un mal temps generalitzat

Josepb
    Es una zona molt bonica, que l`aigua nomes va desmillorar una mica, el viatge va valer la pena

18. Pepa cooks
    La Toscana te encantarà es preciosa

Visc a la Cuina
    Es una zona molt verda amb molt de raïm, i molta vida

Gemma
    La pluja et fa la guitza però no per això has de deixar que t`esgarri el viatge
    Petonets

Guspires Gemma
    Es una zona molt maca i verda

19. La Quinta del Luculus
    Esperem retorna amb mes ànims
    Un peto

Els Peixos
    La veritat es que es mol bonic
    Molts petons

Francesc
    Tot i la pluja, vam gaudir-ho molt.
    Una abraçada

20. La Toscana be val una remullada!. Quina meravella. Nosaltres hem estat a Florència dues vegades, la darrera 5 dies sencers i no ens la vàrem acabar. Per contra no coneixem ni Siena ni altres pobles. Es un viatge que tenim pendent. Gràcies per refrescar-nos "l'interès". Una abraçada i fins aviat.

21. Ha estat un viatge molt interessant i amb moltes ganes de tornar-hi, però amb mes temps i si pot ser sense pluja.