FARCELLET DE PEU DE PORC




INGREDIENTS

4 meitats de peu de porc
200 g. foie fresc
1 ceva
1 cullerada Bovril
1 litre d’aigua
2 mantellines de porc
1 ou
Oli
Sal
Pebre


Desossem els peus i amb els ossos fem un brou curt.

Posem a una olla els ossos, l’aigua i el concentrat de carn (jo faig servir el Bovril) un polset de pebre i els bullim un quart d’hora, colem i reservem.

Estenem la mantellina, fent el farcellet, posem primer mig peu, els talls de foie d`un centímetre i mig cadascun que ens cobreixi casi tot el peu, posem a sobre l’altre mig peu i emboliquem fent un farcell amb la mantellina, (la podem demanar a la nostre cansaladeria habitual.)

Passem per ou i farina i fregim a una paella amb l’oli molt roent.

Els passem a una safata pel forn i reguem amb el brou que hem preparat anteriorment, posem el forn a 200º C I els deixem uns deu minuts salsejant de tant en tant.




Ja que a mi el foie no m’agrada i tenia congelats uns camagrocs, he preparat el següent farcit.

Saltegem a una paella els rossinyols, i quan comencen a deixar l’aigua els escorrem,
salem i farcim els peus, fent els mateixos passos que en els anteriors.

El suc que han deixat l’afegim al brou dels ossos, que ja teníem preparat i que anem reservat una mica, per aquesta preparació.

La resta es el mateix que amb els anteriors

Comentaris

  1. quina bona recepta
    jo en tinc una semblant, farcits de llanegues

    ptns

    ResponElimina
  2. Caram nena , això esta de rexupete !!!!i que bé que t´ha quedat...
    costa molt que quedi tan perfecta.
    Felicitats maca.

    ResponElimina
  3. Quina recepta tan bona! segur que al meu marit li encantarà que la faci.
    petons!

    ResponElimina
  4. Aquests peus t'han quedat excel·lents, amb un farcit molt atractiu.

    ResponElimina
  5. Es un plat que em torna boja, a mí i al meu marit, i em quedo amb els dos farcits, una maravella de veritat.Petons

    ResponElimina
  6. Lidia
    El farcit pot ser de moltes coses, amb llaneges també deu d`estar de mort.
    Petons.

    Peixos
    La mantellina ajuda molt a que quedin ben lligats.
    Petons

    La Quinta de Luculus
    Porta uns productes de meravella, peus i foie, o peus i bolets.
    Una abrasada

    Gloria
    Amb aquets productes no pot quedar mai malament.
    Petons

    Elvira
    A cassa ens encanta a tots
    Una abrasada

    ResponElimina
  7. Jo no sóc gaire de peus de porc, però li passaré aquesta recepta a la meva sogra q segur que li agradarà!

    Un petó! Beth

    ResponElimina
  8. Que ingredientes niña! Enhorabuena por la receta

    ResponElimina
  9. Tot i que ni els peus de porc ni el foie són sant de la meva devoció, fets i presentats així no et diria pas que no, je je je...

    ResponElimina
  10. Quina manera més bona de menjar els peus de porc...A mi m' agraden molt.
    ptns.

    ResponElimina
  11. Jo tampoc sóc de peus de porc... però sí sóc molt de la cuina feta amb dedicaciò i generositat. Aquesta recepta i el teu blog en porta molt d'aquestes coses...

    Ha estat un plaer coneixer-nos a la classe del David Lienas!! Us anirè seguint :-)

    ResponElimina
  12. M´ha agradat molt aquesta recepta!! mai no he comprat peus de porc, són gelatinosos no? i costa molt de llevar els ossos? petonets

    ResponElimina
  13. Aquests peus estan a l'alçada del pernil!!

    ResponElimina
  14. La llibreta viatgera
    Espero que li agradin a teva la sogre, si no quin compromís oi.

    Su
    En casa nos encantan los pies de cerdo
    Gracias

    Gemma
    Al Miquel tampoc li agradaven, ara li encanten, tot es provar-los
    Un peto

    ANNAFS
    A nosaltres també, i de totes maneres
    Petons.

    Starbase
    Gracies per las floretes, i també ha estat un plaer molt gran per part nostre
    Un petonas.

    Mª Jose- Dit i fet
    Son bastant gelatinosos, però no costa massa treure-li els ossos si estan calents, paciència i amb conta de no socarrar-te els dits.
    Una abrasada

    St Hilari
    Com el pernil no se però per xupar-se els dits segur
    petons

    ResponElimina
  15. Jo no he fet mai peus de porc, a casa no agraden de fet potser el meu fill si en menjaria. Aquest t’han quedat per llepar-se els dits!!!
    1 petó

    ResponElimina
  16. oooooohhhhh quina festa!!

    Em tornen "loca" de remate! el pròxim dia avises que venim a dinar ;))

    ResponElimina
  17. Dolors
    Si no t`agraden els peus amb aquet farcit queden molt dissimulats
    Una abrasada.

    La vella carmanyola
    En prenc nota i la pròxima vagada ja et trucaré. Jejejeje
    petons

    ResponElimina
  18. Hola! Últimament m'ha donat per anar experimentant amb els peus de porc. Al custellu i a mi ens encanten i aquesta recepta teva em resulta del més suggerent. Ara bé... la mantellina on puc comprar-la? Qualsevol tocineria?
    Elisenda

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars