ORELLA DE PORC “A FEIRA”




Ja comença a venir de gust menjar un brou i la seva carn de l’olla, a mi m’agrada molt posar-hi orella entre altres carns i després menjar-la.

Mentre que estava fent-lo em vaig recorda que havia vist aquesta recepta, buscant la vaig trobar al blog La Gàl-lia Catalana, amb aquest nom.

Aquesta ha estat la meva preparació, amb un resultat espectacular.

INGREDIENTS

1 orella de porc bullida
1 patata bullida
Oli d’oliva
Pebre vermell dolç
Pebre vermell picant
Sal Maldon

Posem l’orella de porc al brou, amb la resta de carns i verdures, deixem coure durant una hora i quart. En aquest punt posem la patata i deixem coure fins que la tinguem cuita, però que no es trenqui.

Retirem de l’olla l’orella i la patata, deixem refredar.

A l’hora de servir, tallem la patata a rodanxes. L’orella a trossets d’uns tres centímetres.

Posem a escalfar una planxa al foc, amb unes gotes d’oli, posem els talls de patata i els marquem pels dos costats.

A una paella amb unes gotes d’oli escalfem els trossets d’orella.

Per emplatar, fem un llit amb els talls de patata, a sobre escampem l’orella i empolsinem amb els pebres vermells i un toc de sal Maldon.


Comentaris

  1. La he probado como tapa alguna vez y la verdad es que está riquísima, te ha quedado genial!! Bss.

    ResponElimina
  2. MMm...a mi m'agrada moltíssim així!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars