CANSALADA CUITA A BAIXA TEMPERATURA AMB XAMPINYONS




Fa un temps en Manel del blog Cuina Generosa va publicar una recepta de Cansalada a baixa temperatura. Com que a mi la cansalada m’agrada molt de totes les maneres, va queda pendent de preparar aquesta recepta.

Ara ja tinc l’envasadora al buit, així doncs he pogut preparar-la salpebrada al meu gust. Seguint les instruccions d’en Manel ha quedat fantàstica.

Com que n’he fet un bon tros en tindre per vàries preparacions.

INGREDIENTS

800 g de cansalada viada fresca
Sal
Pebre negre en pols
Una bossa d’embassar al buit

Vaig posar una olla coberta d’aigua al foc a la temperatura més baixa, procurant que no arribes als 80º. Va estar-hi unes tres hores i mitja. Passat el temps la vaig deixar refredar dins de la mateixa aigua. Un cop freda vaig posar la cansalada a la nevera fins l’endemà que volia preparar el plat. Ha quedat boníssima i molt melosa.

Per poder preparar el plat en vaig tallar uns talls amb la màquina, i la vaig acompanyar amb xampinyons i suc d’un rostit. La resta la vaig congelar per altres preparacions.


PER L’ACOMPANYAMENT

250 g de xampinyons
Suc d’un rostit que tenia al congelador

Vaig netejar els xampinyons, i els vaig tallar a trossos. Un cop el suc de rostit estava descongelat i calent, vaig coure els xampinyons que ja tenia salpebrats, quan estaven el punt que m’agraden i amb el foc apagat, vaig posar-hi els talls de cansalada perquè s’escalfessin una mica.

Per servir, al plat vaig posar els talls de cansalada una mica superposats, a sobre els xampinyons i salsat tot el conjunt. 


Comentaris

  1. m'alegro que t'hagi agradat, com tu dius, pot tenir molts usos, i està realment de vici hehehe

    ResponElimina
    Respostes

    1. I tant que esta de vici, en pocs dies l’he feta amb tres preparacions diferents, doncs en vaig fer un bon tros!! Moltes gracies per la recepta!!
      Una abraçada

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars