ESPAGUETIS A “LA MEVA BOLONYESA”





Aquesta salsa pels espaguetis a casa els hi encanta i l’anomenen “la meva bolonyesa” que és bastant diferent de l’original Italiana. Desitjo que també us agradi.

INGREDIENTS

200 g d’espaguetis
200 g de carn picada de vedella
100 g de carn picada de porc
1 ceba
4 tomàquets madurs grossos
1 culleradeta petita de sucre
Oli d’oliva
1 cullerada d’orenga en pols
Sal
Pebre negre
Formatge ratllat

Posem oli a una cassola, sufragui’m la ceba tallada petita, quan comença a transparentar posem, els tomàquets ratllats, afegim un polsim de sal, i el sucre que farà que ens perdi l’acidesa del tomàquet, deixem confitar.

Passats uns deu minuts, afegim a la salsa la carn picada, que tindrem salpebrada. Remenem bé perquè s’integri amb la salsa, afegim l’orenga en pols i deixem coure uns altres deu minuts. Reservem

Mentrestant courem els espaguetis, com ens indiqui el fabricant, o com tinguem costum de fer-ho.

Quan els tinguem cuits, els escorrem i els aboquem a la cassola que hi tenim la salsa amb la carn.

Servirem els espaguetis i els empolsinem amb formatge ratllat.




Comentaris


  1. Sión i Miquel; Una molt bona salsa aquesta per els espaguetis, de ben segur que com tots els vostres plats, éxit assegurat¡¡

    Aquí us deixo la meva proposta, del vostre blog d'aquest mes.

    http://menjadebacalla.blogspot.com/2015/09/crema-de-pastanaga-amb-calamars.html
    Salutacions Sión i Miquel¡¡ :O)

    ResponElimina
  2. Hola Sion i Miquel, em sap greu no participar aquest mes, sent vosaltres els amfitrions... ! encara vaig a mig gas..vivint de renda... ! Segur que serà un excel·lent Del blog al plat!!! petons

    ResponElimina
  3. M'ha agradat molt triar i remenar el teu blog amb ocasió del repte Del Blog al plat. He trobat un munt de receptes molt interessants i bones idees.
    Una abraçada
    Conxita
    http://alpotpetitcuina.blogspot.com.es/

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars