XUXES PER L’AINA



De tant en tant m’agrada preparar-li algunes llaminadures a la meva néta Aina i veure-li la carona de contenta quan les veu. Un dia vaig preparar-li les piruletes de xocolata i un altre dia els “xupa-xups” de núvols.

INGREDIENTS PER A LES PIRULETES

Xocolata de cobertura
Pinyons
Caramels papallona
Boletes multicolors
Broquetes

Desfem la xocolata al bany Maria com ens indiqui el fabricant.

Sobre un paper sulfuritzat dibuixem amb la xocolata unes piruletes o dibuixos al nostre gust. Posem la broqueta i tapem amb una mica més de xocolata. A una vaig posar-hi  papallones, a un altra boletes multicolors i a les altres dues pinyons.

Deixem que la xocolata refredi bé. Les vaig fer el dia abans de donar-les-hi.

INGREDIENTS PER ELS NÚVOLS DE COLORS

Uns quants núvols (nubes)
Boletes multicolors
Cristalls de sucre
Mini fruites de caramel
Fideus de xocolata
Broquetes

Punxem un núvol a cada broqueta que vulguem preparar. Reservem

A un cassó posem dues cullerades soperes d’aigua i 3 núvols tallats a trossets, el portem al foc a temperatura mínima, anirem remenant fins que els tinguem completament diluïts.

Ara és el moment de mullar els núvols que tenim a les broquetes, fins a gairebé a la meitat i seguidament per les llaminadures. És molt fàcil, s’enganxen de seguida.

Deixem les broquetes sostingudes dins una copa fins que s’hagin refredat i ja les tindrem decorades.



Comentaris

Entrades populars