dimecres, 12 de desembre de 2012

TARTALETES AMB PASTANAGA




La recepta original es de JORDI ROCA a la revista Cuina.

Em va cridar molt l’atenció, però quan vaig decidir fer-la no tenia massa temps, doncs la vaig tunejar, aprofitant part d’una massa de full que tenia a la nevera. El resultat va ser boníssim i molt sorprenent.

INGREDIENTS

4 pastanagues
10 g de mantega
10 g de sucre
½  massa de full  
1 ou

Pelem les pastanagues i amb un pelador en fem unes lamines fines. Les escaldem amb aigua calenta durant l0 segons. Quan les traiem del aigua les pintem amb mantega fosa, escampem sucre per sobre i les enrotllem. Reservem

Estirem la massa de full i la posem a un motlle, si pot ser tipus cassoleta millor, pintem la massa amb mantega, a sobre hi posem un altre motlle igual perquè ens quedi una massa prima i amb la forma de cassoleta, enfornem durant 10 minuts a 160º C., passat el temps la traiem del forn i la pintem amb ou batut, en aquest punt la farem coure tres minuts més a 160º C.

Col·loquem els rotllets de pastanaga a la cassoleta, verticalment i posem-la al forn uns altres tres minuts, també a 160º C.
 
Aquesta es com va quedar sense posar-hi l’altre motlle a sobre, queda igual de bona de les dues maneres.
 
 

23 comentaris:

  1. De ben segur que ha de ser sorprenent, perquè no m'imagino pas el gust que deu tenir!
    L'haurem de provar!
    ptns!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Del gust no es pots fer-te’n a l’idea fins que el tens a la boca, això es el que em va passar
      Petons

      Elimina
  2. Sión, m'agraden aquestes tartaletes de pastanaga!!! I molt fàcils de fer!!!
    Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si les proves de ben segur que t’agradaran
      Petons

      Elimina
  3. La trobo original i molt soprenent!
    No recordo aquesta recepta del Jordi Roca... la buscaré ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es original i quan la tens feta sorprenent, tot i que no es amb tots els ingredients de la recepta d’en Jordi Roca
      Petons

      Elimina
  4. Quina originalitat, queden molt bufons. M'agrada la pasta de full amb qualsevol cosa i no se m'havía acudit ferla amb pastanaga.
    Petons.

    ResponElimina
  5. Quina recepta més original i abellidora. Me l'apunte!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si la proves ja amb diràs, queda molt bona
      Una abraçada

      Elimina
  6. Que bo i original, amb una presentació molt maca.

    ResponElimina
  7. vaig veure la recepta ala revista... i encara jo la tins a pendents ... t'ha quedat esplendida!!

    ResponElimina
  8. Una recepta que et sorprèn el resultat. Moltes gracies
    Una abraçada

    ResponElimina
  9. Original, molt original, s'haurà de tastar Sion!
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina