CANELONS DE CARBASSÓ





INGREDIENTS

2 carbassons
4 talls de pernil dolç no massa prim
150 g formatge tendre
Formatge ratllat
Farina
Llet
Pols de nou moscada
Oli d’oliva
Sa
Pebre negre

Passem per l’aigua els carbassons, els tallem les puntes i en fem làmines fines al llarg, amb la mandolina.

A una planxa amb unes gotes d’oli els courem uns segons per cada costat. Reservem

Sobre paper film, posem quatre talls de carbassó sobreposats pels costats, a sobre cobrim amb un tall de pernil dolç, posant-hi a sobre els talls de formatge, enrotllem ajudant-nos amb el paper film. Els posem a la safata per anar al forn.

Preparem una beixamel, com tinguem costum de fer-la i napem els canelons, espolsem amb formatge ratllat i els portem al forn que ja tindrem preescalfat a 180º C, deixem gratinat uns cinc minuts o fins que els tinguem al nostre gust.


Comentaris

  1. Em sembla que ja tinc el dinar demà!! A casa hi ha carbassons, pernil dolç i formatge, i m'agrada tot; per tant... dinar planificat!
    Molts petons!!

    Cuina d'emergencia
    http://cuinademergencia.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Han de ser boníssims, i ben lleugers! Petons!

    ResponElimina
  3. Quina passada de canelons, molt originals!

    ResponElimina
  4. Quina idea m'has donat, gràcies!!
    Muas

    ResponElimina
  5. Ja me'ls imagino també amb un espàrrec banc al centre...
    Boníssims,

    ResponElimina
  6. ohhhhh, m'encanta! Senzillament deliciós. Apuntat per un dilluns, que tinc a dinar les nebodes.

    ResponElimina
  7. M'agrada moltíssim aquesta recepta, apuntada queda! Un petó bonica!

    Les receptes que m'agraden

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars