PEU AMB GUARNICIÓ


INGREDIENTES
Terrina de peu de porc (passada anteriorment)
Bolets de temporada
Llagostins
Crema de carxofes

Per a la crema de carxofes:
Carxofes
Oli
Sal pebre
Aigua

Quan preparo la Terrina freda de peus de porc, en faig per preparar diferents plats, un d’ells és aquest.

Per la crema de carxofes, netegem las carxofes deixant la part tendra, les tallem petites i les posem a una paella amb una mica d’oli, una mica d’aigua, sal i pebre, fins que ens quedin molt tendres, las triturem y passem per un colador fi, si ens queda molt espès podem posar-hi unes gotes d’aigua, (també s'hi pot posar crema de llet, si agrada). Reservem.

Com encara amb quedaven rovellons al congelador, els vaig aprofitar per posar-los d`acompanyament

En una paella, saltegem els rovellons salpebrats, en aquesta recepta els bolets no porten all. Reservem.

Pelem els llagostins, salpebrem i els passem per la paella, nomes volta i volta. Reservem.

Posarem a una planxa unes gotes d’oli per daurar la terrina. (Amb compte que esquitxa molt) Reservem

Muntatge del plat, posarem la crema de carxofes, el peu, els bolets i a sobre els llagostins

Comentaris

  1. Que bo i quina presentació més bonica!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  2. Aquest plat és digne de la millor companyia,per a una ocasió especial.Ja m'agradaria tastar-lo!...de fet,si em fessiu un raconet a la vostra cuina prometo no molestar gaire...je,je.A reveure Sion i Miquel!

    ResponElimina
  3. Ha d'estar molt bo i la presentació un 10.
    petons

    ResponElimina
  4. Dolça
    Moltes gracies
    Petons

    Mercè
    Ja tens un racó per quan vulguis, jejejeje
    Molts petons

    Nuria
    Moltes gracies
    Petonets

    ResponElimina
  5. uix, jo els peus de porc només els faig servir per a l'escudella. Però la crema de carxofa si que m'entusiasma!

    L'emplatat t'ha quedat molt espectacular :)

    ResponElimina
  6. Noia ....cada dia els teus plats son més de diseny.....
    felicitats!!!!

    ResponElimina
  7. Aixó es un plat d' alta cuina. Ha d' estar boníssim.
    Petons.

    ResponElimina
  8. La combinació mar i muntanya m'agrada molt, la crema de carxofes ha de quedar sensacional. En el meu cas ja saps que els peus de porc no m'agaden, però reconec que aquest plat és chapeau!

    ResponElimina
  9. Tiene que estar buenisimo!la presentacion es chulisima.
    Besets.

    ResponElimina
  10. Hola Sion, guapa!
    Un plat espectacular amb aquesta combinació d'ingredients.
    Els peus de porc no m'agraden però potser amb un altre tall m'atreveixo :) I que bona la crema de carxofa, mama mia!
    Prenem nota ;)
    Petonets,
    Marina

    ResponElimina
  11. Se ve bien rico. La presentación excelente. Gracias por la receta,pues ami me gustan los camarones.

    Feliz Día!

    ResponElimina
  12. Hola bonica! em sembla que em passa com a gairebé tots, els peus només els poso al brou per que m'encanta el gust que donen, però sols no em fan massa gràcia. Tot i així et vull dir que el plat que has fet es fabulós.

    La combinació em sembla perfecte, t'ha quedat el plat molt atractiu, tant que potser no m'ho pensaria massa que son peus :-)) segur que tot junt és gustosissim.

    Moltes felicitats! un petó bonica :-)

    ResponElimina
  13. Starbase
    Els peus son deliciosos, però si no agraden dons res, la crema de carxofes com a plat esta molt bona.
    Una abraçada

    Els peixos
    Gracies, pels ulls també es menja
    Petonets

    La cocinera de Betulo
    Moltes gracies, amb sento molt afalagada.
    Petonets

    Gemma
    Si no agraden dons res, la crema de carxofes amb els llagostins també esta molt bona.
    Moltes Gracies
    Petonets

    ResponElimina
  14. Mesilda
    Esta muy bueno. Gracias
    Besos

    Marina
    Crec que amb un altre tipus de carn també pot quedar molt be.
    Petonets

    Mari´s Cakes
    Muchas gracias.
    Besos

    Maduixa
    La combinació queda molt be, el peu de porc al estar farcit de botifarra negra queda molt dissimulat, t’agradaria.
    Petonets

    ResponElimina
  15. Hola bonica!!! Avui ens has cuinat un plat de luxe, un mar i montanya exquisit, amb una salsa que fa perdre el sentit. Enhorabona i mil petons.

    ResponElimina
  16. sion, la tégua cuina es massa, simplement maravellosa.........salutaçións paco

    ResponElimina
  17. El post m'ha servir per "saltar" a la terrina de peu de porc que si que em ve molt de gust provar... Com que no fa massa que m'he incorporat a seguir el vostre blog, no havia vist la terrina...

    ResponElimina
  18. Quin plat més bo!!! Ara, no sé si em valdrà per a l'operació "bikini". Salutacions

    ResponElimina
  19. La Cuina Vermella
    Moltes gracies per les postres floretes
    Petonets

    Paco
    Moltes gracies, m’afalagues molt.
    Una abraçada

    Ricard Sampere
    Si la probes, ja em diràs, dona molt de joc ja que serveix per varies preparacions.
    Una abraçada

    Francesc
    La pots provar, encara fa fred. Jejeje
    Una abraçada

    ResponElimina
  20. T'ha quedat un plat de 10 estrelles Michellin! A veure quin cuiner super galàctic supera això, eh!
    Una forta abraçada**********!

    ResponElimina
  21. una presentació magnifica...a l'alçada d'un tri estrellat dels michelin
    Felicitats

    ResponElimina
  22. Gemma de Guspires
    Hem sento molt afalagada
    Petonets

    Lidia
    Moltíssimas gracies.
    Petonets

    StHilari
    Gracies per aquesta floreta
    Una abraçada

    ResponElimina
  23. haig de confessar que els peus de porc no fan per a mi, però la presentació del plat és d'allò més temptadora, crec que no em dius el que é si m'ho menjo com si res.

    ResponElimina
  24. Quina bona pinta que tenen aquests peus de porc! i la presentació ja entra pels ulls!!
    Me l'apunto!
    Petonets!

    ResponElimina
  25. Eva
    Segurament si, molts cops pot mes la imaginació que el sabor.
    Petons

    Laura
    Si la proves t’agradarà de ben segur.
    Petons

    ResponElimina
  26. hola sion, guapa tu

    nena un sos, em pots passar l´enllaç dels peus de porc,..no els se trovar..

    petonets susanna

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars