EL MEU PRIMER PA


Fa pocs dies vaig rebre unes mostres de farines “SANTA RITA” que molt amablement amb va enviar el Sr. Pedró J. López Garcia, les rebudes son, Pan Casero, Tempura Oriental i Polenta.

Aquest és el resultat del Pa Cassolà.

Com que era per un sopar de dissabte i molt informal, em va semblar que em venia més de gust de fer uns panets, per poder omplir-los a gust de cadascú, amb formatge, embotit i alguna altre cosa de la nevera.

Preparem la massa con ens diuen a l'envàs.

INGREDIENTS

430 g. farina de força
10 g llevat
260 ml aigua tèbia
Olives negres sense os
Formatge parmesà ratllat
Llavors de sèsam

A un bol aboquem la farina, el llevat i l’aigua, amassem a mà o a maquina si la tenim, quan va estar preparada la vaig separar en quatre parts, per poder donar-li sabors variats, a una posant-li bocinets d’olives negres, a un altre formatge parmesà ratllat, a un altre llavors de sèsam a sobre, als últims doncs pa sol.

Deixem reposar, tapada amb un drap humit, durant una mitja hora.

Reescalfem el forn a 220º C.

Quan hagi llevat, donem la forma que més ens agradi, fem un tall al centre, podem empolsar amb farina, sèsam o el que vulguem. Posem a una safata i que coguin durant uns vint minuts, doncs eren panets petits.
Tots molt bons i fàcils de fer, tot plegat amb una hora va estar llest.

El resultat va ser millor del esperat. Repetiré

Comentaris

  1. Yo todavía no me he estrenado en hacer pan, no creo que haga, aunque viendo el tuyo que dices es el primero que has hecho, no puedo por menos que felicitarte porque el aspecto es estupendo. Además lo has amasado a mano como lo haría yo en ese supuesto porque no tengo ni amasadora ni pacificadora jj. Con lo que les has puesto tienen que estar muy ricos.
    Saludos

    ResponElimina
  2. Aquests panets tenen molt bona pinta. Et felicito!! Jo també he intentat fer-ne alguna vegada i és molt divertit. Molts petons

    ResponElimina
  3. El teu primer pa i ja li poses farcit? a aixo se li diu ser valenta....i t'han sortit fantastics!

    Una abraçada,

    ResponElimina
  4. Sion, és que quan veus les meravelles de pans que es pengen per aquests blogs de Déu t'agafen unes ganes de fer-ne...!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  5. Felicitats!!!
    Quina bona pinta el teu primer pa! sempre es una experiència nova aixó del fer pa a casa i amb aquesta farina seguro que no falla!
    Petonets!

    ResponElimina
  6. Sion, eh que dona satisfació quant els treus del forn i diu ho he fet jo, mossegues sense esperar a que es refredin.

    Per cert a mi també em van enviar unes farines, aviam si tinc temps i els hi faig l'homenatge.

    Muas!

    ResponElimina
  7. HOLA SION, GUAPA TU

    BENVINGUDA AL MON DEL PA, QUE SAPIGUES QUE JA NO PODRÁS... SORTIR-NE, JE,JE....AGAFES UNA PASIÓ TANT GRAN


    HAN QUEDAT MOLT BONICS

    PETONETS SUSANNA

    ResponElimina
  8. T' han quedat molt bé i que bons estàn d' olives i de parmesà. A més la bona olor que fa mentres es al forn.
    A partir d' ara voldràs fer pa sovint.
    Petons.

    ResponElimina
  9. Felicitats Sion!! Fer pà té un no-se-qué que-qué-se-jo d'especial oi?

    Ves amb compte, que enganxa!! :)

    ResponElimina
  10. El teu primer pà!!! ningú ho diria...que bona pinta que fà.

    ResponElimina
  11. Si el primer t'ha quedat amb aquesta pinta, el que faci 10 el portes al gremi!!Tot el que et proposes ho treus!fins demà!

    ResponElimina
  12. Doncs no sembla que sigui el primer, t'ha quedat preciós!

    ResponElimina
  13. Quina bona pinta... Però jo soc del club dels "que no en fet pa encara".. i em sembla que durarà, doncs el ser de famlia "curta", sembla que fagi més mandra... :).

    ResponElimina
  14. El pa casolà és un dels meus grans pendents... però amb aquesta farina ja veig que tens l'èxit garantit. L'haurem de provar...

    ResponElimina
  15. Estimada Sion, enhorabona t'han quedat uns pans de fàbula, ja es nota que tindràs molta mà per fer tots els pans que et proposis. Molts petons bonica.

    ResponElimina
  16. Doncs per ser el primer que fas t'ha quedat molt bé.

    ResponElimina
  17. Juan
    A sido mi prueba de fuego jejeje, pero he quedado muy satisfecha del resultado, y una vez vistos a la mesa me han quedado ganas de repetir. Si pruebas ya veras es muy gratificante.
    Un abrazo

    El plat blanc
    Doncs realment no pensava que sigues tan divertit i amb un resultat tan maco, sent “novata”
    Molts petons

    Sonia – L´Exquisit
    Sent la primera vegada, era el tot o res, i n’estic molt satisfeta
    Molts petons

    Dolça
    Amb passa el mateix, però mai trobava el moment, i al rebre la farina ja no tenia excusa. El resultat molt bo, crec que repetiré
    Molts petons

    ResponElimina
  18. Launa
    Moltes gracies, una experiència que m’agrada’t, i sent la primera vegada, potser la farina m’ajuda’t ??
    Molts petons

    Gemma
    La sort va ser que vaig acabar-los, gairebé a la hora de sopar, mentre eren al forn, preparàvem la safata amb el que els ompliríem. O sigui fets i menjats
    Molts petons

    SUSANA
    Desprès de fets i menjats, amb va quedar molt clar que repetiria
    Molts petons

    LA COCINERA DE BETULO
    Dons si que repetiré, amb pensava que era mes complicat, no se si es per la farina o el perquè, però de ganes me’n queden.
    Molts petons

    ResponElimina
  19. Starbase
    Gracies, tens tota la raó ja estic pensant el proper, quina forma donar-li jejeje
    Una abraçada

    Neus
    Ni jo amb creia el resultat, sort que el tenia al davant jejeje
    Molts petons

    Mercé
    Espero repetir, dons ja et direu. Fins la tarda
    Molts petons

    Visc a la Cuina
    N’estic satisfeta, i tornaré
    Molts petons

    ResponElimina
  20. Ricard Sampere
    Be a casa, ara nomes i som en Miquel i jo, però va ser molt gratificant la experiència, i els que varen sobrar, al congelador, ja veurem que passa quan surtin!!!!
    Una abraçada

    Gemma
    Amb les teves mans el pa et sortirà de 10 + 10 encara que no sigui amb aquesta farina
    Molts petons i fins la tarda

    La cuina vermella
    Aquestes floretes venint dels vermells, m’afalaguen molt.
    Molts petons

    La cuina de l´estany
    No amb puc queixa . Jejeje
    Molts petons

    ResponElimina
  21. M'encanten els productes d'aquesta marca, sempre compro i em porto cap aquí. T'han quedat genials, perfectes. Petons guapa

    ResponElimina
  22. Unos panecillos geniales!!!y muy rapidos de preparar....a mi me encanta hacer pan,pero para los levados necesitas toda la mañana....sera cuestion de probar esta harina.
    Besets.

    ResponElimina
  23. Elvira
    Jo nomes havia provat la tempura de verdures, i al entrar par demanar las mostres amb va sorprendre la quantitat que tenen, i la del pa m’agrada’t el resultat, dons es el meu primer pa!!!!!
    Molts petons

    Mesilda
    El que m’agrada’t es que amb una hora van estar fets, els pots fer en qualsevol moment, sense tingué que pensar gaire amb el temps.
    Molts petons

    ResponElimina
  24. T'han quedat molt be i segur que estaven genials i fets a casa!!!!
    jo ho estic intentant....petons

    ResponElimina
  25. T' han quedat molt bé. I les farines aquestes... jo ja n' he vist en varis blogs, però per aquí no en trobo.

    ResponElimina
  26. T'han quedat uns panets fabulosos!!! Enhorbona!!

    ResponElimina
  27. ils sont beaux et réussis mais surtout très appétissants
    bravo pour l'idée
    bon weekend

    ResponElimina
  28. Nuria
    El resultat es molt gratificant
    Molts petons

    ANNAFS
    Si les demanes t’envien relació de tots el productes que fabriquen i unes mostres de farines.
    Mols petons

    Francesc
    Moltes grecies
    Una abraçada

    Fimere
    Unos panes ideales para la cena de un sabado. Muchas gracias
    Besos

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars