GALTES DE VEDELLA ROSTIDES


INGREDIENTS

2 galtes de vedella
4 cebes
2 tomàquets madurs
2 grans d’all
2 gots de cervesa
2 gots d’aigua
2 patates
3 carxofes
Oli d’oliva
Sal
Pebre negre molt

Posem una cassola al foc amb un bon raig d’oli, quan el tinguem calent enrossim les galtes que ja tenim salpebrades.

Preparem la bressa, tallem les cebes en juliana, els tomàquets a talls no massa gruixuts i els alls a filets. Quan les galtes estiguin ben enrossides, posem tota la bressa a la cassola, donem unes voltes, afegim la cervesa i l’aigua, tapem la cassola, deixem el foc a mitja potencia.

Anirem vigilant que no s’acabi el suc, amb aquest cas posem més cervesa i aigua.

Mentrestant preparem l’acompanyament, pelem las patates les fem a trossos i a una paella amb oli les enrossim una mica. Reservem

Les carxofes les netegen deixant el cor i també les enrossim una mica i reservem.

Quan tinguem les galtes que ja els falti poc per estar llestes, les traiem i passem la salsa pel colador xines, les tornem a la cassola, hi afegim les patates i les carxofes, deixarem coure tot junt fins que les galtes estiguin al punt que ens agradi.

(Han necessitat coure durant unes dues hores per estar al punt que m’agraden.)


Comentaris

  1. Crec que no és pas la primera recepta de glates que us veig, oi? Sou els reis dels guisats :)
    Jo les faig a l'olla a vapor, em fa mandra tenir l'olla normal dues hores al foc... I clar, sobretot amb cervesa! ;)

    ResponElimina
  2. Tot i que les galtes m'encanten mai n'he cuinat a casa. A veure si m'hi animo i les provo amb aquesta salseta de cervesa que té molt bona pinta!

    Petonets!
    Anna

    ResponElimina
  3. MMMMM Quina pinta aquestes galtes!!! jaja I amb les carxofetes i la salseta... Perfecte per sucar-hi pa, m'equivoco?? ;) Un tros de recepta, sí senyor!!

    Un petoneeet! :D

    ResponElimina
  4. Aquest és un gran plat de diumenge, que bones!

    ResponElimina
  5. molt bonas Sion una pinta tremenda
    bon cap de setmana parella

    ResponElimina
  6. M'encanten les galtes, tant les de porc com les de vedella, queden tan tendretes i bones...

    Petonets!

    ResponElimina
  7. Hola!
    No tinc costum de fer servir la cervesa però crec que ho provaré. Té una pinta fantàstica

    ResponElimina
  8. Aquesta recepta cau a la de tres! Marededéusenyor! Amb cervesa i carxofeta!!! Oh!

    Per cert,amb quina cervesa la fas???

    Besets!

    ResponElimina
  9. No n'havia cuinat mai, fins aquesta tardor passada i la veritat és que m'agrada com ens queden i n'he anat fent.
    Les faig amb olla ràpida.
    Aquesta recepta amb cervesa i carxofes té molts números per ser copiada i menjada a casa meva, heheh

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  10. Simplement: un CLÀSSIC!!! ole i visca!! :)

    ResponElimina
  11. Com la carn de galta, no hia res. Tan tendra.
    Molt bó.
    Besets

    ResponElimina
  12. Buenisima,esta carne es de lo mejor.
    Besets.

    ResponElimina
  13. Caram Sión! Jo faig el pollastre amb cervessa i es practicament la mateixa salseta... es que queda boníssim!!
    Petonets.

    ResponElimina
  14. Jo en canvi quan les faig, les tinc 3h...
    Normalment aquestes coses (galetes, cua de bou...), les faig al forn a 150 i tapades.
    I em queden prou be. Tampoc porten tanta feina, ja que al forn i tapat, no té masa misteri.
    Salut..!.

    ResponElimina
  15. Jo no n'he menjat mai de galtes de vedella, només de porc i les faig a la brasa... I amb la cervesseta deuen quedar ben gustoses!!!!

    ResponElimina
  16. M'agraden molt les galtes de vedella, tenen una carn tan tendra que ve molt de gust menjar-les i la salsa es nota que t'ha quedat ben bona.
    Petons.

    ResponElimina
  17. Hem de provar aquestes galtes, sempre les e menjat de porc. Tenen bona pinta!!

    ResponElimina
  18. Gemma
    A casa ens agraden els guisats fets poc a poc i amb cervesa es clar, hehehehe
    Petons

    La taula d’en Bernat
    Segur que si les proves repetiràs
    Petons

    Anna
    No t’equivoques amb aquesta salsa i suquem força pa
    Petons

    ResponElimina
  19. Visc a la cuina
    Tens tota la raó, amb un plat així de contundent desprès queden poques ganes de treballar
    Petons

    Miquel
    Moltes gracies
    Una abraçada

    Carme cocina con sabor
    Queden molt tendres totes dugués
    Petons

    ResponElimina
  20. a peu coix-pambolixocolata
    Tot son gustos, a casa normalment sempre cuino amb cervesa en lloc de vi
    Petons

    Massitet
    Normalment amb Xibeca, encara que amb una cervesa mes gustosa pot guanyar, però millor guardar-la per acompanyar-les jejeje
    Una abraçada

    Dolça
    Si les fas segur que t’encantaran, a casa ens agraden molt
    Petons

    ResponElimina
  21. Starbase
    Un clàssic de tota la vida, però molt bo
    Una abraçada

    Orquidea59
    La carn de les galtes és de les més tendres
    Petons

    Mesilda
    A nosaltres ens encanta
    Petons

    ResponElimina
  22. Gemma
    A casa tot ho cuino amb cervesa, el vi no m’agrada ni en el menjar ni per veure, i la cervesa m’encanta, doncs a cuinar amb cervesa, tindre de buscar-me una cervesera per patrocinar-me, hehehehe
    Petons

    Ricard Sampere
    Hi ha moltes formes de coure-les i totes son bones.
    Una abraçada

    Margarida
    Tan las de porc com las de vedella rostides queden delicioses
    Petons

    ResponElimina
  23. La cocinera de Betulo
    T’asseguro que no en van quedar ni les engrunes
    Petons

    Anonim
    Si les proves repetiràs
    Una abraçada

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars