GUACAMOLE



Aquesta recepta ens la van ensenyar a preparar al Taller de Cuina Maia, que vaig ser convidada al restaurant Filigrana, ja fa uns mesos.

 INGREDIENTS

1 alvocat
½ llimona
80 g. ceba
40 g. tomàquet no massa madur
Unes branquetes de cibulet
Sal
Pebre negre molt
Unes fulles de coriandre

PER ACOMPANYAR:

Truitetes de blat

Pelem l’alvocat el posem a un plat i amb una forquilla el xafem fins que ens quedi una pasta ben fina, afegim el suc de llimona, incorporant-lo molt bé. Reservem

Tallem ben petit el tomàquet, la ceba, el cibulet i el coriandre.

Quan ho tinguem tot preparat, barregem amb l’alvocat procurant que ens quedi tot molt ben barrejat.

Salpebrem al gust.

Per les truitetes de blat, he fer servir les que trobem al súper, les tallem a trossets irregulars, posem-les a una safata hi les portem al forn a daurar, que ja el tindrem a 120º C deixem-les nomes uns moments. Doncs es cremen molt ràpidament.

Les posem a una safata, a taula son molt agraïdes per agafar i menjar el guacamole.

Comentaris

  1. M'encanta el guacamole, Sión! Devia ser un curs ben xulo, aquest de cuina maia. A veure si penges algun plat més per fer-nos dentetes. Petonet

    ResponElimina
  2. Hola Sion, guapa tu

    En primer lloc et desitjo un BON ANY

    i que bo que es el guacamole, a casa en faig molts cops

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  3. El guacamole és una de les meves perdicions! Nosaltres no vam poder anar al curset per temes de feina, a veure si a la pròxima ens ho podem organitzar!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  4. jo també vaig córrer a fer-lo com ens van ensenyar i amb les mateixes tortitas, i està bo de debò!

    ResponElimina
  5. Pues mira, nunca lo he hecho, pero le tengo unas ganas tremendas. Gracias por la receta, tiene un colorcito divino este guacamole.

    Besines

    ResponElimina
  6. M'encanta! és ideal per un pica-pica. Petons

    ResponElimina
  7. Realment es un del plats de pica-pica, que sempre queda be.
    Petonets.

    ResponElimina
  8. estan muy buenas,fue un buen taller
    bona setmana

    ResponElimina
  9. M'encanta el guacamole. Tot el que dur alvocat m'encanta!! quin taller més xulu,m'hagues agradat poder anar, pero és que ara tinc uns horaris més difícils...petons

    ResponElimina
  10. A la reina del meu cor li pirra el guacamole hehehe, ara segur que ho veu i en demana una mica :)

    ResponElimina
  11. Un clàssic sensacinoal. A casa en fem sovint, ens encanta. I és ideal per un sopar informal amb els amics ;)

    ResponElimina
  12. A casa ens agrada molt, fa dies que no n'he fet i ara me n'han entrat ganes!

    ResponElimina
  13. No conec ningú a qui no li agradi.El vaig provar de mà d´una mexicana i em va encantar

    ResponElimina
  14. Mmmm... M'encanta el guacamole. Abans els feia amb molts ingredients, però cada vegada, a casa anem simplificant-lo més, ara només el fem amb alvocat, tomata, sal i oli, de vegades comí en pols. M'agrada la idea de fer les truitetes al forn, així ens evitem el greix de les fregides. Un beset.

    ResponElimina
  15. És dels plats que com entrant fant content al meu fill i a mi m'agrada també.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  16. Que bo ha de ser!!! Jo n'he menjat només una vegada i, tot i que era comercial, em va agradar.
    Gràcies per compartir!!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  17. Buenisimo,es un pica-pica que siempre apetece...me encanta!
    Besets.

    ResponElimina
  18. Marina
    A casa a vegades en Miquel en feia per ell, però no m’acabava d’agradar, però amb aquesta preparació esta boníssim
    Petons

    Susanna
    Et desitjo Molt bon Any igualment, el guacamole així esta molt bo
    Petonets

    Elsfogonsdelabordeta
    Va ser un taller molt interessant, avia’m si al proper ens hi trobem
    Petons

    ResponElimina
  19. Manel
    La veritat és que si i això que abans a mi no m’acabava d’agradar
    Una abraçada

    Merchi
    Seguro que si lo pruebas repites
    Besos

    La cuina de l’Eri
    Si per un pica-pica es ideal
    Petons

    ResponElimina
  20. Gemma
    Tens tota la raó i a més a més és molt fàcil de preparar
    Petons

    Miquel
    Si va ser un taller molt útil, per lo menys per a mi
    Una abraçada

    Roser
    A mi el aguacate sol no m’agrada però així m’encanta
    Petons

    ResponElimina
  21. Starbase
    Doncs no tens excusa, e més és molt fàcil de preparar.
    Una abraçada

    Gemma
    Si es un plat mol informal per compartir
    Petons

    Teresa
    Me’n alegro d’haver-te fet venir ganes de menjar-ne
    Petons

    ResponElimina
  22. Cristina
    Segons la forma de fer-lo esta més bo, i sobretot del picant
    Petons

    Asela Masià
    Les tortas fetes al forn tenen menys oli i estan més bones
    Petons

    Ricard Sampere
    Es un entrant bo i que a la vegada pot ser divertit
    Una abraçada

    ResponElimina
  23. Gemma
    Si un preparat et va agradar, segur que fet a casa encara t’agradarà més
    Petons

    Mesilda
    Fàcil i molt bo, no es pot demana res més
    Petons

    ResponElimina
  24. Et volia preparar per demà i com tinc coriandre i ciboulet, li posaré!! que bó!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars