“AIRBAG” FARCIT DE CODONYAT, FORMATGE I PINYONS




A la nevera quedava mitja làmina de pasta de full i vaig pensar a fer una coca farcida de codonyat i formatge, però em vaig descuidar de punxar-la abans de posar-la al forn. El resultat és aquest, un airbag farcit.




INGREDIENTS

½ làmina de pasta de full
Codonyat
Formatge brie
Pinyons
1 ou
Sucre

Estenem la pasta de fulla sobre el marbre, posem el codonyat tallat a talls d’un centímetre, cobrim només la meitat de la làmina, a sobre posem el formatge també tallat a talls, escampem uns quants pinyons i tapem amb l’altra meitat de la pasta.

Segellem amb ou batut les dues capes, ajudant-nos d’una forquilla, pintem també per sobre amb l’ou, i el portem al forn que ja tindrem preescalfat a 200 ºC, deixem coure uns quinze minuts o fins que el tinguem al nostre gust.

Font de la recepta, el blog La Cuina de l’Olga , però adaptada al meu gust.


Comentaris

  1. hehehe m'agrada el nom que li has donat a la recepta, ben encertat i divertit i el resultat, encara que no la punxessis, havia de ser igual de boníssim ;)

    Un petonet!

    ResponElimina
  2. M'agrada el nom d'airbag, em preguntava qué sería. Ja veig que no sols m'agrada el nom també la recepta.
    Petons.

    ResponElimina
  3. Süper bona combinació, la de formatge i codonyat! i a més amb pasta de full cruixenteta ha d'estar deliciós!! un petó!

    ResponElimina
  4. És que el contrast és deliciós, i a sobre amb la pasta de full...mmmmmmm tot per mi ;)
    Anna

    ResponElimina
  5. El vaig veure a la feina i a alguns companys els hi va faltar poc per llepar la pantalla...ejejeje.

    ResponElimina
  6. jijijiji m'encanta el nom :D
    inflat o no, ha de ser igual de bo!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars