divendres, 12 d’abril de 2013

BRACETS AMB CABELL D`ÀNGEL I PINYONS





INGREDIENTS

1 pasta de full rectangular
300 g cabell de d’àngel
½ copa d’anís dolç
1 ou
100 g pinyons

Estirem una mica la pasta de full, perquè ens quedi una mica més llarga per dividir-la en 10 o 12 tires d’uns quatre centímetres.

Pintem la pasta de full amb l’anís a sobre posem una cullerada de cabell d’àngel, enrotllem i pintem les voreres amb ou deixatat, perquè quedin ben enganxades.

Pintem els bracets amb l’ou, espolsem amb sucre i posem els pinyons.

Els portem al forn que tindrem preescalfat a 180º C, fins que els tinguem al nostre gust.

 

21 comentaris:

  1. Genials sense cap dubte!!

    Fins ara els he probat salats (butifarra negra, xoriço, tonyina...), hauré de fer-ne alguns de dolços i variats ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fets com tu dius també estan molt bons, però així tens unes postres fàcils i bones
      Petons

      Elimina
  2. per començar i no parar! de vici! petons

    ResponElimina
  3. Que senzills i que bons!!! Fantàstics!

    ResponElimina
  4. Que rico, son geniales y sencillos, estos produce una fuerte tentación.
    Molts petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cuando los tienes delante son un no parar !!
      Besos

      Elimina
  5. em recorden els bisbalencs que ens va fer el pep nogués fa temps!, jo també els faig però... amb xocolata! (jaja, a casa no ens agrada massa el cabell d'angel). A reveure!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Son gairebé el mateix, però amb format petit
      Petons

      Elimina
  6. Unes postres senzilletes, però boníssimes! Aquestes són les que m'agraden a mi :)

    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. També les que pots preparar més vegades, doncs no porten massa feina
      Petons

      Elimina
  7. Molt bones aquestes postres!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  8. Unes postres molt senzilles i de molt bona presència. Me les apunte!! Salutacions

    ResponElimina
  9. Doncs mira, m'has donat una bona idea per a fer, tinc cabell d'àngel, que vaig fer fa uns mesos, i els faré! què bons!

    ResponElimina
  10. Son fàcils i bons, bé son un vici !!!!
    Petons

    ResponElimina
  11. quin vici aquest bloc!!! m'agraden molt, molt més que qualsevol altre farcit!

    ResponElimina